fredag 5. februar 2010

 
En av mine favoritter når det kommer til pynt her hjemme er denne lille frostede Ittala lysetaken. Har hatt den i sikkert 10 år og den passer til alt.

Fredag, juhu! En fin fredag har det vært så langt. Vært på trening, vasket  huset, ryddet, vasket klær og nå lukter det snart hjemmebakte rundstykker i hele huset. Skikkelig effektiv supermom-dag! :)

I kveld blir det tacoaften. Ungene elsker det. Ellers blir det nok gullrekka og et glass rødvin tenker jeg. Det er lykken på en fredag for kjedelige småbarnsforeldre...

  
Mammas lille prinsesse

Gi noen du er glad i en klem!
post signature

8 kommentarer:

  1. haha, vår kveld blir skremmende lik deres :) kveldskos hjemme foran tv'n! Blir deilig å slappe av litt!

    Herlig bilde av prinsessa di!

    Kos dere masse!

    klem

    SvarSlett
  2. he he he.....kan kjenne meg igjen ja:)

    SvarSlett
  3. for en dag supermom!!! her blir kvelden ganske lik gitt:)
    Kos dere.

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  4. Wow!! Supermom :) Blir ganske likt her, minus mannen! Han dro akkurat ut døren på firmatur.... Fredagskveldene er ganske hellig hos oss, men jeg og lisja får kose oss vi..
    klem

    SvarSlett
  5. så fint det siste bildet ditt var.

    SvarSlett
  6. hehe, ja det er rart hvordan det blir. Jeg og vidar koste oss med en romantisk komedie og smågodt etter at emma hadde lagt seg. deilig...
    nydelig bilde med rosa!
    klem

    SvarSlett
  7. åå, jeg elsker Ittala. Har masse selv, det er så tidløst. Ha en flott helg videre!

    SvarSlett