torsdag 11. februar 2010

 
Kjærlighet har mange utrykk...
Denne gangen sagt med plastelina av ei lita frøken på 6 år.
 
Hun koser seg ved kjøkkenbordet mens hun synger egenkomponerte sanger og spør.
Det er mye å lure på når man er 6 år...
Hvilken dag kommer våren? 
Hvorfor kommer ikke sommeren før våren?
Har Gud skapt våren?
Har han skapt plastelina?
Hvorfor kan man ikke spise plastelina egentlig?
ja og sånn kan jeg fortsette i det uendelige....puh...

 

Ikke bare Hermine som ser frem til våren. Jeg kjenner at tankene går til bar asfalt og varm sol i ansiktet jeg også. Trillet tur til byen i formiddag, men 10 minus er friskt og langt fra særlig vårlig.

Men snaaaaart er det vår. Snart springer knoppene på fastelavensriset og snart skal vi gå tur i joggesko på bar asfalt.
Jeg liker å glede meg.


post signature

11 kommentarer:

  1. Så skjønne bilder!!!
    Tenk det skjønne lille rosa hjertet som er formet av små gode og runde barnehender....!

    Liv ;O)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder!!

    Og våren kommer, vi skal bare kose oss litt mer med snøen først! :)

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder:)
    Ja barn har et utømmelig lager av spørsmål!! Men det er vel sånn de lærer alt de skal lære:)
    Koselig blogg du har!! Masse fine bilder:)
    Jeg er en ny blogger som blir veldig inspirert over alt dere får til :)
    Jeg legger meg til som følger jeg,for jeg vil finne tilbake til bloggen din. Her var det koselig!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  4. Du lager så flotte innlegg:)koselig med aktiviteter med barna...både ute og inne:)

    SvarSlett
  5. så herlig innlegg med flotte bilder!

    Våren kommer,
    klem,I

    SvarSlett
  6. Har selv en seksåring, og alle de forunderlige spørsmål som følger med. Søtt!

    Ha en finfin kveld.

    -monica-

    SvarSlett
  7. Kjempegode bilder som virkelig får frem stemningen!♥ Jeg drømmer også om vår nå, synes godt den kan komme snart:) Klem Heidi

    SvarSlett
  8. så koselig innlegg og bilder.
    hermine er så koselig navn.
    vi har en gutt som heter herman:)

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder som alltid!
    Kos dere masse i helgen, jeg drømmer med deg:)
    Natti natt♥

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  10. Hei - kom over bloggen din via en annen.. og her var det mye fint å se... Nydelige bilder og mye variert.. Herlige bilder av hus, hjem og barn.... Ønsker deg en fin kveld videre. Klem fra Mette

    SvarSlett
  11. Jaaaa jeg vil også ha vår;) Høre snøen som smelter, lysere dager, ingen minusgrader og jakken kan henge igjen i gangen.

    http://www.bylysgaard.dk/ - det her er vålfølelse;)

    Super helg til deg, flotte bilder du viser.
    hehe lo litt av alle spørsmålene. Det er rart hvor mye man lurer på i en alder av seks år.

    Klem fra Janne

    SvarSlett