mandag 19. april 2010

       Blåveisen ute i bakkene står. Neier og sier "Nå er det vår". 
       Småbarna plukker så mange de ser, springer så hjem - mens de roper og ler

       Mor, sier barna - nå er det vår. Blåveisen ute i bakkene står. 
       Barbeint og lubben og liten og blå. Vi kan vel også gå barbeinte nå?

       Blåveisen får ikke snue som vi. Går dere barbeint så får dere svi! 
       Ingen får ta av seg strømper og sko, før gjøken i grantoppen galer ko-ko!

                                             Anna marie Roos

Nydelige tulipaner fra svigermor står på kjøkkenbordet og sier VÅR! 

Ha en god kveld!



post signature

4 kommentarer:

  1. Så koselige bilder og tekst:-)

    Simen er helt klart bedre - fatter ikke at det er mulig å ha så mange spørsmål lagret oppi et så lite hode. Han spørr og graver og snakker hele tida - SÅ godt da han slukna i kveld:-) Men så lell da....

    Klem

    SvarSlett
  2. Herlige bilder.
    Håper du har det fint,
    klem,I

    SvarSlett
  3. Nydelig ♥
    Håper dagen blir fin!
    Klem J

    SvarSlett
  4. Hei, så utrolig flott blåveis bilde!!! og søte ord.

    Tusen takk for tips om butikker i Arendal, ble dessverre ikke tid i går til en bytur.. Men min svoger og familie bor i Arendal så blir nok ikke lenge til neste tur og da skal jeg ta meg en tur innom disse butikkene. Kjenner jeg gledr meg allerede.. Har vært inne på bloggen til frk olsen i ny og ne og ser at det er masse flott i butikken der.

    Ønsker deg en herlig dag. Klem fra Cecilia

    SvarSlett