mandag 10. mai 2010

Og vinneren er...

Gult er en farge til å bli glad av så forsytia  har jeg lyst til å finne en plass til i hagen min. Hageplanlegging er vanskelig men jeg tenker i alle fall som så at jeg har lyst på noen som blomstrer litt tidlig.

Nååååååå, er det nok snikk snakk. Jeg har jo trukket vinneren av giveawayen min!

60 søte damer ville være med og tallet jeg trakk opp av skåla var nr 33! Det nummeret tilhører karina med den fine bloggen ♥Karinas Hverdagslykke♥ . I tilegg til at hun har en koselig blogg som jeg ofte er innom er hun også en kollega av mannen min så det var morsomt.
Gratulerer så masse karina!

Til dere andre, tusen takk for at dere ville være med! Takk også til dere som leser og dere som legger igjen kommentarer. Jeg setter stor pris på hver og en og uten dere hadde ikke bloggingen vært det samme.

Ha en god kveld alle sammen!
post signature

6 kommentarer:

  1. Grattis til vinneren!
    Helt enig med deg at hageplanlegging er vanskelig!

    Ha en knas kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  2. Så utrolig gøy å vinne din kjempeflotte giveaway! Tuuusen takk ;-) Det var jo litt "vittig" også.. Vi sees!!

    Klem Karina :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til den heldige vinneren!

    Klem

    SvarSlett
  4. gratulerer! enig i at hennes blogg er så søt så det fortjente hun=)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til den heldige vinneren! flotte bilder som alltid. (:

    Ønsker deg en herlig kveld, her blir det bretting av klesvasken mens fruene pryder skjermen..
    Klem

    SvarSlett