tirsdag 17. mai 2011

Dagen vår




Gratulerer med dagen alle sammen! Håper dere har hatt en like fin dag som oss. Sol, barnetog, is, 
leker, is, pølser, is, brus, is, kaker og nevnte jeg is????
Vi har hatt besøk av mine foreldre og lillesøsteren min i ettermiddag. Mammas bløtkake smakte godt og jeg er så mett som jeg kan få blitt.  I morgen blir det lavkarbo og sukkerkutt for alle penga. 
Jeg har fått nok for en stund...
Å ta bilde av tre små samtidig er en utfordring. ;)

Har du fått med deg min lille konkurranse HER? Det har søsteren min. Hun ønsker flere innlegg om den vakre søsteren min, så here you are Silje. ;) Verdens skjønneste lillesøster i trappa med alle tanteungene sine kan dere se over her.♥ 

Nå er det sofamys i onepiecen.

post signature

9 kommentarer:

  1. Å for noe herlige bilder av nydelige mennesker :)
    Ler av is og nok søtsaker... synes jeg kan kjenne hva du mener hi, hi.
    Ha en fortsatt fin mai uke :)
    Klem fra May Helen

    SvarSlett
  2. Skjønneste bilder av de fineste barn! Elsker bunaden din!

    Natti natt:)

    Klem T

    SvarSlett
  3. Fiiiine bilder av ein skjønn gjeng☺
    Kjempefin bunad du har☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Så fine dere var, alle sammen.
    Fine bilder!

    Ha en fin dag!! Klem Vivian

    SvarSlett
  5. Ser ut til at dere har hatt en super 17mai!
    Herlig var det at sola skinte på sørlandet på nasjonaldagen vår! NYDELIG bunad du har!

    Fin onsdag til deg!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  6. Så fiiine bilder!
    Og så flotte dere var i finstasen ♥
    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Så fine bilder! Nydelig gjeng <3

    SvarSlett
  8. en herlig gjeng og så flotte i bunader . Kul dress på den skjønne gutten din

    SvarSlett
  9. Så skjønne dere er <3 Nydelige mennesker, nydelig dekket bord, og flotte modeller :) Godt å se at dere har hatt en fin 17. Mai.
    klem Nina

    SvarSlett