onsdag 23. november 2011

Litt nytt på årets tre

 Litt ny julepynt fikk bli med meg hjem fra Dublin forige helg.  Skulle gjerne tatt med meg mye mer for der hadde de mye fint.♥ 
Både hjertene og soppene passet perfekt på trollhasselen sammen med småfugler og minisinkhus.
Jeg koser meg med juleforberedelser og gleder meg til jeg kan starte på ordentlig! Jeg kommer ikke til å rekke en brøkdel av det jeg skulle ønske jeg hadde fått til, men i år har jeg bestemt meg for å blåse i det og glede meg over det vi faktisk gjør. *klapper seg selv på skulderen*
Nå skal jeg gjøre den juleaktiviteten jeg liker nesten aller best, nemlig å spise mandariner og pepperkaker i sofakroken! Ha en fin kveld! :)

post signature

13 kommentarer:

  1. Nydelig...
    mandariner + soffan er digg, i know it!
    kos deg..
    klem

    SvarSlett
  2. så fin julepynt du har fått tak i dag!! Gøy med noe nytt! I år har jeg ikke fått kjøpt meg noe som helst nytt enda. Har rett og slett ikke hatt tid til å farte...livet med tre barn og jobb har vært hektisk i begynnelsen. Men det vet jo du alt om!! Håper alt er bra med deg. klem fra Line

    SvarSlett
  3. Bra skrevet ;)
    Er viktig å nyte øyeblikkene og skape minner, kontra det å kave med alt annet!
    Nydelig pynt på greinene...
    Nyt julekosen ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Det var en fin innstilling! Jeg hadde masse planer om ting jeg skulle gjøre i år... men så ble alt litt sånn spolert pga denne flyttingen. Nå er det mest pakking og planlegging som står i hodet mitt.
    La meg heller være glad for det jeg får gjort:)

    Det var nydelig pynt. Gøy med noe nytt.

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fin pynt!!!jeg har lovet meg selv at jeg skal bare kose meg og ikke stresse med noe som helst i år:-) rett og slett!
    Så får vi se hvor flink jeg er til det da..hehehe..

    Klem fra Mirjam

    SvarSlett
  6. Så fin pynt du har tatt med deg hjem:)

    Fin kveld til deg og kos deg med klementiner og pepperkaker.

    Janne

    SvarSlett
  7. Den soppen var sååå fin ♥

    SvarSlett
  8. Nyyydelig julepynt. Grovt og elegant. love it!

    SvarSlett
  9. så nydelige - jeg elsker soppene, tror du de er mulig å finne via nett?

    eva

    SvarSlett
  10. Hei!
    Du har så rett, hvorfor ikke heller glede seg over alt en rekker istedet for å tenke på alt en skulle ha gjort. Juletiden handler jo også om å stresse ned og kose seg.. Det er jo viktig å formidle en rolig og god stemning ovenfor ungene, istedet for "burde burde" hele tiden. Ang pinnestjernen, et tips er å finne en litt lang pinne (du trenger ikke finne mange småe..) og det den i seks like lengder :) Lykke til :)

    SvarSlett
  11. Gosh....jeg er glad jeg fant din blogg. Mye mye fint:) Har lagt meg øyeblikkelig som følger. Ses innom hos meg netse gang?

    SvarSlett
  12. Vakkert, som alltid når du stasjer:-)
    Og grattis med crokia, er veldig glad i min. Dei er kjempefine!!! Har vart i over ein månad no, så veldig happy for det!

    Ha ein nydeleg kveld!

    Klem Marianne

    SvarSlett