fredag 25. mai 2012

Sommerstemning


.
Noen bilder fra sommerkjøkkenet mitt

En hektisk uke er overstått. Det har vært sykdom, førskoledag for mellomstemann og i dag har storfint besøk fra BoligDrøm. I juliutgaven kan du se resultatet av det besøket. Jeg gleeeeeeder meg! 
Det er moro med boligreportasje, men duverden så deilig det er å senke skuldrene når det hele er overstått. For vår del skal skuldrene senkes skikkelig. I morgen reiser vi nemlig en uke til Malorca. Det skal bli godt å bare være sammen noen dager. Vi skal feire 10 års bryllupsdag. Ingen plikter, ingen plener skal klippes, ingen klær skal vaskes, maten står på bordet og livet skal nytes.♥
 

Ha en finfin pinsehelg alle sammen. Vi ses snart igjen!
post signature

15 kommentarer:

  1. Ufda, Ønsker deg en god bedring til alle!! Gøy med reportasje, gleder meg til å titte på bladet.

    Ha en fin ferie,
    Vicky

    SvarSlett
  2. Så gøy med bolig reportasje:) Gleder meg til å se hjemmet ditt på glanset papir. Kos dere på herlige Mallorca og gratulerer så mye med 10 års bryllupsdag! Klem fra Pernille

    SvarSlett
  3. Virkelig sommer i disse bildene, liker dem veldig godt. Og kjekt med reportasje.
    God tur, og nyt ferien:)

    SvarSlett
  4. NYT ferien :)
    Flott vitrineskap! Har handlet vitrineskap i dag og brukte vel 1 time på å få det inn gjennom døren. Haha!

    Klem, Lillian

    SvarSlett
  5. Oi, så spennende. Dette gleder jeg meg til å se :) Håper du får en fin pinsehelg og en fin tur ikke minst. God tur og nyyyyt :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med 10års bryllups dag :-) god tur til Mallorca, deilig å komme seg litt bort!
    Takk for at du tok deg tid til å skrive på bloggen min,det setter jeg stor pris på.
    Kjempe fine bilder du tar og såå gøy med boligreportasje :-):-)

    line

    SvarSlett
  7. Så GØY!!
    Det blir spennenden, gleder meg:)
    Ha en flott tur til Mallorca, der er det så fint ♥

    SvarSlett
  8. Gleder meg til å se huset ditt i Bolig Drøm! :) Grattis med 10 års bryllupsdag, vi har vært sammen i 10 år vi, giftet oss for 7 år siden :) Kos dere masse på ferie!! Klemmer

    SvarSlett
  9. Spændende med boligreportage.
    En dejlig ferie til dig og dine.
    Kh Lonni

    SvarSlett
  10. Så herlig med en familieferie nå,
    vel fortjent etter alt dere har styret med.
    Boligreportasje er krevende det,
    sykdom likeså..
    Gleder meg til å se resultatet -
    og nyt uken!

    God klem Elisabeth

    SvarSlett
  11. Silje Kristine Skogheim29. mai 2012 kl. 00:57

    Gratulerer med 10 års bryllupsdag og god tur :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 10 års bryllupsdag, og herlighet så godt det må vera å stå på terskelen for ein tur til Mallorca... Heldige dåke, og god tur!!

    Gleder meg til å sjå reportasjen i frå heimen din, den er så varm og fin :-)

    Klem ELi

    SvarSlett
  13. Hey
    Sommerstemning
    Hot damn, this is a good post, I think every one is getting more from this site

    SvarSlett
  14. Deilig sommerstemning! ;)

    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  15. Hej Hanne Mette! Kan jag fråga var du har köpt det skåpet? Gillar det jättemycket och är på utkik efter något liknande, men mindre.

    Kram Joy

    SvarSlett